Young politicians have mastered the new media

17.11.2011

12-13 листопада учасники проекту «Школа молодого політика» продовжили здобувати теоретичні знання. Під час четвертого семінару молоді люди вивчали можливості нових медіа. Нині підкреслив тренер семінару Віталій Мороз переважна більшість політиків використовує сервіси twitter та facebook як інструмент для власного піару, дискусій тощо. Керівник програм з нових медіа «Інтерньюз-Україна» приділив чимало уваги темі ефективного використання даних сервісів. Натомість журналіст інформагенства «Українські новини» Владислав Савенок вчив молодих лідерів грамотно писати прес-релізи. Медіа-фахівець розкрив основні правила роботи зі ЗМІ. На додачу заохотив молодих людей провести прес-конференції. Опісля вказав на типові помилки ораторів. Попіклувалися організатори і про гостей проекту. Про перебіг останньої виборчої кампанії у Чернігові учасникам “Школи молодого політика” розповів Михайло Газізов. Піар-технолог розкрив основні помилки головних політичних гравців останньої кампанії. На його думку реклама багатьох учасників виборів 2011 років була надто нав'язливою. Апогеєм передостаннього семінару став візит народного депутата України Олега Ляшка. Парламентарій емоційно відповідав на питання молодих коллег, рекламував власну політичну силу та радив, як не загубитися в житті. Політик твердив, успіху в нашій державі досягнути легко. Для цього варто бути розумним, наполегливим та здоровим. Довідково: Проект «Школа молодого політика» реалізовує Чернігівська молодіжна громадська організація “Молодь — XXI століття” за підтримки Міжнародного Республіканського Інституту. Джерело: ЧМГО «Молодь — XXI століття»

Made by WebProduction