Чернігів – місто лобістів?!

11.12.2006

Кращі практики відстоювання інтересів молоді громадськими активістами в органах місцевого самоврядування і влади розглядались на семінарі, який пройшов 9 листопада поточного року організованого молодіжною громадською організацією «Молодь – XXI століття» за підтримки Канадського фонду підтримки місцевих ініціатив (Канадський фонд). Досвідом в лобістських кампаніях ділився Олександр Солонтай, голова Всеукраїнської громадської організації «Фундація Регіональних Ініціатив», депутат Закарпатської обласної ради. Ажіотаж навколо даного питання був неймовірний, оскільки, на жаль, лобістські кампанії в Чернігові не приносили позитивного результату для представників територіальної громади. В чому причина? На думку організаторів одна з причин – недостатній рівень знань, методів, підходів у відстоюванні інтересів громади. На думку Олександра Солонтая існують такі перешкоди процесу залучення громадськості до прийняття рішень: • владні структури можуть без особливого ентузіазму сприймати ідеї участі громадськості в процесі розробки та прийняття рішень; • громадські слухання, дорадчі комітети, збори громадян, НУО можуть перетворюються на нескінченні дебати та суперечки, чи навіть гірше, форуми; • представникам влади може просто бракувати необхідних знань та досвіду. Учасники семінару, обмінюючись думками, дійшли до висновку, що під лобіюванням слід розуміти наявність посередника або представника як зв’язуючої ланки між групою громадян країни і державними офіційними особами. Окремий громадянин, який по своїй власній приватній волі і користуючись досяжними для нього засобами, намагається вплинути на публічного чиновника не може рахуватися лобістом. На жаль, але на даний момент до Чернігівської міської ради прийшли депутати-лобісти, яких цікавить розмір власного гаманця, земельної ділянки і т.і. Саме тому до участі в місцевих ініціативах все частіше залучається молодь, яка прагне радикальних змін. Неодмінно важливим аспектом в лобістській кампанії є спілкування з ключовими персонами в процесі лобіювання. Кампанії громадянського представництва в Україні матимуть місце, доти доки політики, можновладці не почують голос народу, а не дзвін власних кишень. Прес-служба ЧМГО "Молодь - XXI століття"
Made by WebProduction