Політична потенція - запорука політичного успіху

21.06.2005

Такого висновку дійшли учасники 3-х регіонів України (Полтавської, Черкаської та Чернігівської областей) в ході семінару „Основи політичного маркетингу та електоральних PR-технологій”, який відбувся 18-19 червня в рамках проекту „Українська школа молодого політика”, організованого ЧММГО „Молодь – XXI століття” за підтримки Міжнародного Республіканського Інституту. Допомагали прийти до такого висновку та донести в тренінговій формі „школярам” реалії політичного поприща, основи білого та чорного PR-у відомий журналіст Агенції „Українські новини” Владислав Савенок, Ярослав Демченков, керівник групи управління грантами Світового банку при Міністерстві Економіки України. Життєвим досвідом та основами чорного PR-у завітав поділитися з учасниками Тарас Вознюк, голова „втомленої” громадської організації „Дістало”. Спільними зусиллями тренери підготували молодим політикам відео-тренінг „Виступ перед аудиторією”, в якому приймали участь всі бажаючи, жваво дискутуючи, сміючись, виявляючи помилки в ході виступу перед камерою, т.зв. „прямого ефіру”. Не обминули і дебати, актуальною темою якого вирішили взяти „Шлюб-кохання-секс”. Аудиторія, ставлячи компрометуючі запитання, хотіла розставити всі крапки „над „і” в контексті того, що ж відіграє домінуючу роль в житті політиків „шлюб-кохання” чи „шлюб-секс”. Всі дійшли згоди, що все ж таки політика і кохання + секс – невід’ємні речі, саме кохання надихає політиків на високий лад, спонукає до вирішальних кроків, втілює мрії в життя. В свою чергу Владислав Савенок, розповів про засади ефективної презентації та публічного виступу перед аудиторією, безпрецедентні засади роботи з пресою, інформаційні приводи для ЗМІ – основа PR-технологій та багато іншого. Організатори впевнені, що бажання, мрії щодо світлого майбутнього, пов’язаного з політичним поприщем, здійсняться та „політична потенція” буде все ж таки сприяти політичному успіху та надихати „молодих політиків”. Тетяна Громова
Made by WebProduction