«Українська школа молодого політика» розкриває секрети «політичної кухні»

21.11.2006

На четвертому семінарі проекту «Українська школа молодого політика» було розкрито такі питання, як основи політичного маркетингу та вплив РR-технологій через засоби масової інформації та вибори. Навчання відбулося 18-19 листопада поточного року, яке організувала Чернігівська молодіжна громадська організація «Молодь – XXI століття». Один із тренерів, Віктор Андрусів, аналітик Відділу стратегічних комунікацій Національного інституту стратегічних досліджень, зазначив, що знання PR-інформації, розвіює міфи про проведення виборів. При цьому якісні вибори можливі за умов плануванні виборчої кампанії, що включає в себе: структуру виборчого штабу, стратегію проведення виборів, інформаційно-аналітичну роботу і т.д. В свою чергу Владислав Савенок, головний редактор інтернет-видання «Високий Вал», приділив увагу нюансам роботи ЗМІ під час виборів. Тренер зробив акцент на телебаченні, яке висвітлює недоліки роботи кандидатів над своїм іміджем. Скориставшись відеокамерою, Владислав Савенок задіяв майбутніх політиків у рольовій грі, під час якої було зафіксовано всі емоції та жести учасників публічного виступу. Звісно, на цьому не закінчується перелік інформації, отриманої учасниками проекту. Попереду п’ятий заключний семінар, після якого «школярі» матимуть змогу називати себе політично освіченою молоддю, оскільки стануть випускниками 5-ої ювілейної «Школи молодого політика». Олена Шевченко, учасниця «Української Школи молодого політика»
Made by WebProduction